Hej

Förlåt jättemyki att jag inte har bloggat på evigheter. Men har inte hunnit. Och har inte haft något att berätta om och orkar inte berätta nu heller. Nå idag har jag varit i scouterna. Kom just hem därifrån. Imrn e de skola igen men de e freda som tur e. Men vi har ganska tråkiga timmar om man tänker för vi har 3 timmar hantta nå jåå de e väl ok. Sen har vi någå ruttiga timmar kvar ja vet int i vilken ordning men ja vet att vi har fyke, hissa o sen har vi elevhandlening.. Nå sen hem o äta o byta om o sen o rida:D. Vill helst rida gb eller daisy eller reino men mest gb.. Nå nu ska ja väl börja fara. Men bloggar kanske mer imrn. Kommer inte blogga så myki efter nästa vecka för sen börjar provperioden som e jobbi den veckan harw vi modda o fyke prov-.-.. Mn nu hejdå. Kraam// Alexandra

Kommentarer
Postat av: nina

hejsan hej jag har en tävling i min blogg där du kan vinna en ny design. Kika in!

2009-09-26 @ 15:03:32
URL: http://missniina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0