Hej

Sorry att jag inte bloggade igår men var så trött. Jag var först i skolan. Där fick jag veta att flickorna sku ha orientering i månda på gymppan-.-. Nå då ja kom hem åt ja o kolla bdb men ja hann int kolla klart heller. Sen bytte jag om och for opp till pegasus för att rida. Jag hade Santtu-.- Han hade någå jätte äcklit sår. Nå sen fick ja också veta att vi kanske ska skaffa en kattunge:D En Norsk skogskatt dom e så gulliga dom kattorna. Vi ska kanske o se nästa vecka på en:) Nå jag hatar eller int hatar men tycker int om santtu för han drar så myki i tyglarna:/ Nå vi trava o galoppera nu nästan hela tiden.. De va nog helt kiva förrutom då när han drog i tyglarna. Då ja kom hem for ja på datan. Sen for ja o äta tacos. Nam de va gott:). O sen o duscha. Lite före 11 for ja o sova va så trött. Ha int fari den tiden på länge. Så va rikit kiva o fara o sova tidit. Vakna nångång 10 ida. 11 timmars sömn så de va skönt. Ida ha ja int gjort någå. Suttit framför datan o så ha ja vari ti min gudfar med ett kuvert med pengar i för han fyller 45 år ida. O nu sitter ja ennu framför datorn. Imrn får jag kanske en kaveri hit:D. En av mina bästisar faktiskt. Ha int träffa hon på lenge men imrn kanski hon kommer hit. O hon had 2 hemlisar hon sku berätta. Men skriver mer imrn. Lovar att det kommer minst ett inlägg. Men kommer kanske int vara myki på datan har läxor o så måst ja packa gymppakassen o allt de. Men nu ska ja fara. Kraam// Alexandra

ps. vet nån hur man lägger in musik hit på bloggen?

Kommentarer
Postat av: nina

tackar=) jag har en tävling nu där du kan vinna en design om du skulle vara intreserad!



Ha en trevlig kväll♥

2009-09-26 @ 18:59:21
URL: http://missniina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0