Hej

Hej, förlåt att jag inte bloggat nu igen. Vi kan börja med gårdagen. Först var jag i skolan sedan kom jag hem med bussen. Jag behövde inte cykla till bussen på morgonen så mamma var och efter mej. Vi for till järvinens efter blommor eftersom en bekant hade dött:(. Nå då vi kom hem åt jag och bytte kläder. Efter det kom Alexandra gustavsson efter mej och så for vi och rida. jag red Bambi:/ Jag tycker inte om hon för hon drar så mycket i tyglarna och så har jag blivit och hänga i stigbygeln på henne. Jill red Santtu, wilma red ginger, alexandra red camu, andrea red queen och Rebecca red Daisy. Efter ridningen kom jag hem och gjorde inte så mycket var mest vid datorn. Ja inte hände det så mycket mer. Idag vaknade jag ganska tidigt. Lite över 1 kom min morbror hit med sina hundar så hade vi vår hund och hans hundar lösa. Jag tror vår hund och wilma kommer bättre överens än vad vår hund o minttu kommer. Nå då dom hade farit var jag på datorn. Senare halv 3 ungefär for jag och mamma till kimito för hon skulle ha något. Efter det for vi till en av hennes vänner, hon heter pia. Pia hade sitt barnbarn där. Hon är kanske 5 månader. Hon är jättesöt:) Extra söt då hon skrattar. Då vi kom hem från pia så for i till butiken. Jag satte mig framför datorn direkt. Efter någon timma skall vi fara till vårdkasen. Det är någon gymnasiefest där men mammas kaveri bor där nedanför o hon vill int vara ensam då de e dendär festen för dom brukar slå sönder saker i fyllan. Så vi skall dit och vara med mammas kaveri. Vi kommer hem sent inatt så blir knappast fler inlägg idag högst ett kort före vi far. Har ingen nätanslutning där så:/. Får se kanske installerar sims och spelar det där. Men nu skall jag fara. Bloggar kanske mer imrn. Hejdå// Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0