Månda

Hej, sorry att jag inte bloggade igår men jag orkade inte. Först vaknade jag där någongång 11. Skickade meddi ti sandra om vi sku si igår då. Nångång 12 kom hon hit. O nej herregud vi had kiva som allti. Då hon had fari så for ja o sälja lite wc papper o de. Vi for också ti våra nya grannar o sälja. Då ja kom hem nångång kanski 7 så läst ja på hälsokunskapen. Sen kom ja på datan men glömd att skriva ett inlägg. Sen for ja nu o duscha o sova. O ida had vi först orientering på gymppan-.-. Man sku helst va 3 men jag o patricia had ingen ti va me så vi va bara 2. Nå de gick ju toppen (not). Vi hitta 1 bokstav av 8. Vi e ju toppen på orientering men vi had jennifer, moa o janina me oss också å då brukar de gå lite åt skogen då vi e alla tisammans o ingen fattar någå o vi letar på ett ställe säkert i en halv 1 minst om int en timma också. Nå vi hitta 1 bokstav så de e ju bra endå tyckt vi för vi ha typ aldri orientera. Nå sen had vi hk o modda kvar. Tråkit som vanlit. Sen hem me buss. En positiv sak va ju att ja int behövd cykla ti bussn utan min kusins farsa körd ti bussn vi va endå bara 3. Nå då ja kom hem så gjord ja int så myki satt mej framför datan. Nu ska ja snart göra läxor. Så ska ennu läsa några bloggar o sen ska ja göra läxor o så e ja i stort behov av att städa rumme ser ut som en enda röra. Imrn har vi förresten hussa:D. Men nu Hejdå. Kraam// Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0