onsdaa..

Hej, idag hade ja de tråkit i skolan. Först modda sen hissa sen matte sen data sen enkka o till sist hissa. Men imrn är det ännu värre. Nå efter skolan for jag och linda till fritte till scouten. Jag skall bli ledare till 3 fyror och en 6 i år. Jag skall bli ledare med lenno tyckte gita. Jag kom hem någon gång 5. Då ja kom hem märkte jag att fem förlag hade kommit. Jag for ut direkt och sälja. Kom hem halv 9. så jag har inte varit myket hemma ida. Jag fick någå 176,80€ sålt typ. Men nu skall jag så småningom fara. Skall till scouterna imrn klockan 5- halv 7. Så bloggar inte alls nästan imrn eftersom jag skall och sälja jultidningar med syrran före och lite själv med. Men skall fara nu. Hörs imrn. Hejdå// AlExAnDrA

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: ja så på tv

2009-09-10 @ 19:41:44
URL: http://janinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0