ändrade planer.

Hej, planerna blev ändrade! idag ringde vår ridlärare och undra om jag kunde komma och rida klockan 3 i freda iställe för fem men de går ju int då ja e hemma först 3. men iaf så blev det sen bestämt att imrn klockan 4 ska ja o rida:D vill helst rida ginger gb eller reino men mest ginger! hoppas det är någon i min grupp som jag känner! iaf så imrn går dagen åt provläsning och ridningen :) i torsda är det ju tävling och provläsning och fredagen ledig :D imrn e de då företagsdagen far till skolan som normal tid o så intervjuar vi en där o sen så ska man nu göra någå. förresten så laga vi munkar ida på hussan, riktigt gott blev det och vi fick 5 munkar var för vi var bara 3 i gruppen som normalt :) men nu måste jag gå och öva på prov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0