Lägerskola :)

Tänkte ladda opp några bilder från vår lägerskola ifjol. vi seglade med båten Inga till Vänö och Högsåra. kanske någon annanstans också. men det blev inte så många bilder för min kamera var jättedålig och hade INGET batteri :( men ni får några, sätter inte ut bilder med människor på närhåll med utan bara om man inte ser ansiktet heller om människorna är långt borta på bilden :)
bara vatten som jag fick lust att fota eftersom det var så vackert väder :)
kommer inte ihåg var det där var.
något berg
vid dendär ön tog vi nog iland men jag tror att det var på andra sidan vi tog iland men det var iaf inte i dendär bryggan! :)
sådär såg det ut på endel ställen :S
dedär berget var ganska så högt. jag kommer inte ihåg om alla klättra dit opp men där fandes nog sådana också.
Det var alla från lägerskolan! :)
kommer några andra också men endel är fotade genom fönstret så det är lite suddigt.
vår baksida förra sommaren, ganska mycket tussilago heller hur? :)
på teatern som jag var med i på femman och sexan så på femman var där å vi var i pargas så var där en eldshow :)
okej, nu funkade det inte att ladda upp fler men där fick ni några :) ni skulle gjärna få kommentera mera :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fina bilder!

2010-04-02 @ 13:33:47
URL: http://saaackee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0