länk.

ida ha ja då vari i skolan. på gymnastiken var vi på länk. vi skulle jogga tvåan 3 varv men endel hann bara 2 varv. sen efter maten hade vi ju hälsokunskapsprov. hela första sidan var bara att kryssa i rätt och fel, andra sidan var där några frågor och 1 uppgit där gick riktigt opp åt skogen.. o sen så var där på en röd liten lapp som man sku skriva minst 5 saker någå. förstod inte riktigt :/ men nåjoo annars tror jag att provet gick ganska bra:) sen had vi modda och där had I bokrecension om kitty och bröllopsmysteriet. då ja kom hem gjorde jag inte mycket. sen råkade jag somna och sov i kanske 1 timme. då jag vakna så gjorde jag läxor, har bara geografin kvar som jag snart skall läsa på. var till biblioteket idag och lånade några böcker som jag skall läsa här någon dag. idag började det att alla raster är uteraster utom matrasten efter halv 1 och korta rasten vilket vi sjuor har 2 ggr i veckan bara medan åttorna och niorna har 3 ggr.. men nu skall jag fara och läsa på geografin så Hejdå. orkar inte sätta sluthälsningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0