onsdag

förlåt att jag inte bloggat nu igen men skulle igår men sen hann jag inte :/ igår fick mamma för sig att vi skulle åka in till salo igår eftersom jag skulle ha simdräkt då vi skall och simma i måndag med skolan, vilket jag verkligen inte vill! -.- så vi for in efter skolan till salo o sen kom vi hem kanske någå 9. köpte inte så mycket men 2 tröjor, hårspray, simdräkt och kanske något till. tyvärr orkar jag inte ta bild :/ idag så tänkte jag nästan försova mig :/ vaknade 20 över 7 o skall vara klar 20 före 8.. men jag hann nog sen endå ;) idag had vi först modda sen religion men vi tala om någo annat o sen matte 2 timmar men vi had bara 1 timme för sen for vi o laga wc o hushållspapprena o allt de o sen fick vi fara o eta o fara förbi alla i skolan bara för att vi sku tibax sen :D sen efter maten for vi tibax ti motionshallen o sen då vi va klara had vi bara 1 timme o de va finska:) sen då skolan sluta blev ja kvar där för att ja sku vänta på mamma som sku komma efter wc o hushållspapprena.. vi hamna fara 2 ggr ti bruke-.- men vi ha typ dela ut hälften nu ;D imrn så ska ja bara på scout o kanske ringträning. men nu ska ja börja fara o laga läxor så..

Kommentarer
Postat av: Jessica

LOL xD tack =)

2010-04-08 @ 17:05:13
URL: http://ichka.blogg.se/
Postat av: jennifer

Snälla fråga frågor på min frågestund :D PLZ

2010-04-11 @ 13:57:59
URL: http://lovejennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0