Ridningen <3

Hej, har nog varit hemma några timmar redan men har inte orkat blogga. i skolan hände typ inget. en stund efter skolan kom ida och sara (idas syster) till oss. sen for jag och rida. Jag red Bambi, jill red camu, wilma red gb<3, alexandra gu red santtu och Taru red reino<3. Alexandra gu skulle ju ha reino men hade santtu istället och han kunde inte stå stilla i boxen. det haglade emellanåt då vi red och vi red ute så vi var genomblöta. reino var lite rädd av sig idag och en gång så blev alla hästar utomg bambi rädda. gud vad glad jag blev då hon tänkte fara iväg men for inte :) nästa vecka vill jag ha reino, ginger eller gb! jag kommer tyvärr inte blogga så mycket nu för i måndag har vi hälsokunskapsprov och sedan inte nästa vecka men sen på fredagen så har vi historiaprov och i detta prov måste jag få mycket bättre. tur att det bara är typ lite mer än 10 sidor att läsa. men nu skall jag göra något annat.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kommentera min nya design! ;)

2010-04-18 @ 10:55:29
URL: http://saaackee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0