sjuk?

Hei, tror bestämt att jag håller på att bli sjuk :/ har nu i flera dagar varit jättetrött och frysit ganska mycket t.o.m inomhus så:/ men har testat om jag har feber men nej. men får nog endå försöka släpa mig till skolan imrn eftersom vi bara har pluggtimmar. och så är det antagligen ganska så viktigt med detdär företagsjuttun. i modersmål så skall endå M ha bokrecension så jag skulle inte missa så mycket. i matematiken skulle jag endå missa ganska mycket eftersom vi har 2 timmar men är redan ganska långt så. i finskan och engelskan skulle vi endå bara hålla på med ett stycke. och i religionen vet jag inte vad jag skulle missa. men skall nog försöka orka släpa mig dit. har sovit också några timmar idag, det var nog typ bara 1 men endå :) men nu skall jag börja göra 1 ton med läxor-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0