sluta halv 1:D

Hej, idag fick jag sluta redan halv 1 eftersom vi blev klara så tidigt med vår plansch :) iaf så hon vi intervjua så hon laga jättefina saker! iaf så ska ja snart läsa en gång igenom hissaprove å sen ska ja o rida :) o sen kanske läsa ennu en gång. imrn så ska ja då ja kommer hem läsa på prov och sedan o tävla <3 o sen läsa på prov. men blev helt överlycklig då jag fick veta att jag, L och H fick sluta halv 1 för vi far färdiga före maten och vi fick gå och äta redan 5 före 12 fast vi egentligen skall kvart över först. sen då jag hade ätit skulle vi skriva någå lappar om hur det varit och sedan sa vår övervakare att vi fick fara hem halv 1. så jag ringde  till mamma och hon kom sedan till halv 1 lite efter. men nu skall jag läsa till historiaprovet och efter det byta om och sedan och rida så bloggar jag mer sen :) Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0