uppsats...

Hej, kommer knappast bli så långt inlägg men iaf ida så va ja i skolan o sen på ledarkurs. på ledarkursen ringde L dit vi ska o intevjua o dom va förberedda på att vi sku men sen så dom tiderna som de passa ti oss så passa de int ti dom så imrn ska L prata me vår "övervakare" o fråga hur vi ska göra så jag hoppas att allt löser sig! tills imrn har vi engelska andra delen ord och stycke, matematik där vissa har 4 uppg men jag har bara 2:) sen har jag att skriva på min modersmålsuppsats som vi skall försöka få klara imrn så och så har jag någonting i geografin. i freda far ja o rida :D längar <3 nejj nu skall jag börja med alla tusentals läxor. Hejdå. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0