8.8

sori igen att jag inte bloggat men har helt enkelt inte orkat. iaf på fredan gjord jag ingt, var uppe till halv 4.. på lördan sku ja vakna kvart över 8 för att fara i duschen men vakna 10 -.- vi skulle till bruke, mamma sku ti apoteket, butiken och sen ti genböle efter jordgubbar. ja for me för ja vila ti butiken.. sen då vi kom hem gjord ja int så myky. senare på dagen börja de åska helt megahårt -.- men int va de så paha :D sen kom nu micaela hit :)) sen nångång 3 på natten for ja å sova. sen ida vakna ja nångång 9 först å sen 12 ;) sen dess ha ja vari vid datan å snart ska ja städa rummet.. shit, kom just å tänka på att skolan börjar snart -.- den är helt ok då man får träffa kompisar men orkar inte med alla läxor och prov, o sen börjar skriban i år också -.- men nångång nu då veckan börjar, blir antagligen fredag eller lördag så skall vi till stan. behöver lite pennor, gummin, kläder och sånt till skolan. visst har beställt hem lite från H&M som borde komma i veckan :D sen ska mamma beställa lite från ellos också :)) och i torsdag klockan 11 skall jag till frissan :DD mamma har beställt färgning eftersom jag vill färga håret men vet inte vilken färg. skulle vilja ha typ ljusbrunt men jag vet int :/ det är också första gången jag färgar det så.. men nu skall jag fara och städa :)) bloggar senare. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0