sjuk -.-

japp är typ sjuk, har jättemycket huvudvärk, flunssa och mega trött :/ men orkade iaf släpa mej till skolan idag med huvudvärk, flunssa och så var jag trött. skolan gick inte så snabbt som den ibland kan gå. börja dagen med kemi, sen elevhandledning, modersmål, engelska och till sist 2 timmar huslig ekonomi :) då jag kom hem från skolan for jag direkt och sova och vakna ungefär 7. så sov från 3 till 7 :) men vakna me lika myky huvudvärk å flunssa sen igen :/ så måste se vad vi har för timmar imrn ifall vi inte har viktiga timmar så kanske jag blir borta. har iaf gymnastik :/ men bloggar mer imrn, skall snart gå i duschen och sen sova, tidigt ja vet men är trött! har inte ens orkat göra läxorna..

Kommentarer
Postat av: dani

ja har me flunssa o de e skit jobbigt:(

2010-09-03 @ 17:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0