skriban -.-

Hej, sorry igen att jag inte bloggat :/ men har inte orkat. iaf på tisdagen släpa jag mej ti skolan iaf. tänkte att de e lika bra att ja far så missar ja int någå.. på onsdan alltså igår så på morgon känd ja mej frisk eller frisk å frisk men bra iaf som ja it ha gjort på lenge :D had ingen huvudvärk förrän musiken. har haft 2 timmar musik nu på 8 å varje gång har jag fått huvudvärk pga för mycket ljud + att ja int har någå kaverin i gruppen :/ funderar på att fråga mamma om hon kan ringa till elevhandledaren och fråga om jag får byta till bildkonst eftersom mina kaverin har de å där e sekert myky mindre ljud! sen då ja kom hem regna de megamyky de bara hälld ner regn :/ så mamma kom sen efter mej å så for vi ti bruke, sen kom vi hem nångång typ 5. sen gjord ja lexor som vi had massor -.-
ida vakna ja o börja hosta mega myky :/ men släpa mej ti skolan endå. had först biologi, sen finska, sen engelska, sen matematik, sen fysik och till sist hälsokunskap. efter skolan gick jag med Astrid opp ti fritte för de va skribainformation. tänker välja vanlig skriftskola iställe för t.ex musik. skriban kommer bli tråkig iaf! ungefär kvart före 4 var vi klara där så gick ner till kompis eftersom mamma vänta där. blev först utanför å tala me linda en stund :) sen då ja kom hem diska ja, sen kom ja vid datan. skall snart göra läxorna :/
imrn blir de int myky bloggas, för först ska ja ti skolan, efter de komr ja hem någå 3, sen äter ja, kollar fb å sen klär ja på mig för vi ska va 5 över 4 vid ett kors imrn för wilmas mamma kör oss ti ridningen :) sen då vi komr opp ti stalle så sir ja lite på daniela och efter de sadlar ja om de e så att ja ska sadla :) sen efter ridningen komr ja då hem ska ja it göra så myky. men nu ska ja fara å göra läxorna.. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0