Dag 07- min bästa vän

har inte någon bästa vän utan flera vänner. kan räkna upp några av dem.

Alexandra är kanske den bästa av alla. vi har typ samma humor och skrattar till allt. vi har många minnen tillsammans som jag aldrig kommer glömma. bästa är från ridlägret, då vi bakade kladdkaka och då vi lagade milkschake typ. vi lärde känna varandra genom ridningen ifjol och sen dess har vi umgåtts ganska mycket. du betyder jättemycket för mig och jag hoppas vi kan vara vnner länge!<3

Astrid är en av dom snällaste. hon hjälper man om man behöver och är snäll mot alla. vi träffades bara på mina småkusiners studenter förrut då vi gick i lågstadiet men sen dess att vi började i högstadiet träffas vi varje dag :) du betyder mycket för mig <3

Daniela, jaa du har humor om någon har. vi kan sitta i timmar o prata om bara hästar. och så skrattar vi ;D dej känner jag genom att vi är kusiner. du betyder mycket för mig och kommer alltid göra det! <3

 

där fick ni lite om mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Alexandra! <33

Tack! <33 å varsågod! <3333

2010-12-18 @ 12:58:11
URL: http://awwssiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0