Jullov <3

har nu då jullov <3 igår i stan köpte jag 3 skjortor, 1 par leggings, uggs, julklappar, 2 toppar. hemma var jag halv 11 typ.   idag for jag till skolan till vanlig tid eftersom julfesten började då. där var bl.a lucia, åttornas och niornas julfestprogram och sedan sjuornas jultablå. niornas program var ganska humor så då fick man skratta en hel del. i åttornas program dansa lars och alla skratta jättemycket typ. efter allting så var det ringdanserna. jag hamnade vara pojke så det var inte så farlit! :) efter det samlades vi i klasserna där vi fick lite information. vi fick bl.a veta att efter julen då Ida far på mammaledigt så skall vi ha Annie ti klassföreståndare -.-' kmr få någå värre stress där ja.. iaf efter klassamlingen fick vi gå o eta. efter det väntade vi på bussen. kom hem ungefär 12. fast nu skall jag steda eftersom det är i fredag jul och idag måste jag diska o städa rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0