klar!

bara jag började städa gick nog allt riktigt bra! började kanske halv 7 och blev riktigt just klar. har dock inte storstädat men plockat upp lite o så. har plockat upp i rummet, bytt gardiner och lakand, damsugat, torkat golvet, diskat, torkat damm och byggt julgranen. blev riktigt just klar med den. den blev nog inte bra men det är jobbigt också att bygga den! imoron skall jag pynta julgranen, hänga upp lite julljus, fara med mamma o julhandla och så skall jag hjälpa till här hemma. så kommer kanske inte blogga så mycket imoron. på fredagen, alltså julafton har vi som tradition att vi far till julkyrkan på dagen medan mamma lagar mat och sedan kommer vi hem o på kvällen kommer fammo, mommo och farbror hit. iår måste jag till kyrkan då jag går i skriftskolan.. har redan planerat juloutfiten också. det blir en randig tröja och ett par leggings. just nu sitter jag med ljusstaken på och ljus som brinner i rummet och tilika sitter jag o spelar med Alexandra <3 hamnar säkert hjälpa mamma sen då hon kommer hem men det får vi se sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0