läxor

var till skolan idag. har nu fullt med läxor att göra. sitter nu och chattar på msn och kollar fb. skall just börja ta itu med läxorna! fick veta vad jag hade i biologiprovet idag som dom andra fick veta igår och jag är inte så värst nöjd med vitsordet men det får duga! sen fick vi också veta engelskaprovsresultaten och där hade jag 8 som jag är riktigt nöjd med. imoron på finskatimmen får vi läsa i en finsk bok som vi sen skall presentera om och skriva ett referat typ. de andra fick bok igår och idag fandes där bara sådana böcker som var ganska svårlästa men vår finskalärare skulle fara till bibban i åbo efter några fler böcker. men nu måste jag börja laga läxor så Hejdå :) bloggar någongång igen sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0