skola imoron.

for inatt o sova 3 tiden. vi skrattade sjukt mycket på kvällen med syster och hennes kompisar. idag vaknade jag iaf halv 2. sedan kollade jag datorn. senare idag någongång 6 tiden kommer micaela hit :'D före det måste jag läsa på modersmålsprov och i modersmålsboken. tänkte att ni skulle få en lista över min vecka f.o.m idag.

söndag (idag)- läsa i imorgon när kriget kom, läsa på modersmålsprov och få micaela hit :)

måndag- skola, läsa på modersmålsprov

tisdag- skola, direkt efter skriftskola, slutar den 20 före 4, far direkt upp ti kimito, kommer hem klockan 8 på kvällen och efter det läxor o provläsning.

onsdag- skola (prov), laga klart vågaportfolio

torsdag- skola (julkyrka -.-), ledigt sedan

fredag- skola, sen inget annat

sedan lördag o söndag bara vara hemma.

där fick ni se lite av min vecka. men tisdagen hinner jag knappast blogga så kommer kanske laga tidsinställt inlägg då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0