snart -> julmarknad

vaknade tidigt idag, redan lite före 11. skall snart fara på julmarknad till furulund, eller om ca halv timme. sedan skall jag läsa en bok som jag har typ 100 sidor kvar i och den skall vara läst imoron. märkte idag ett stort problem också. har ingen aning om vad jag skall ha på mig på julfesten som är i tisdag :/ får väl se bättre ikväll. antagligen måste jag väl ta en huppari bara. byxor har jag nog men ingen övredel om man säger så :s men ifjol hade jag ganska vanliga kläder på mig så får väl göra samma iår. sen imoron skall jag också efter julklapp till Astrid, Alexandra och sen tror jag att jag köper till Viola eftersom hon sagt läxor om jag varit borta osv.. men får se lite. men bloggar mer ikväll, annars imoron :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0