städar

var inte så länge på marknaden eftersom mamma fick typ nästan allt sålt på en halv timme. efter marknaden kom iaf söta Alexandra hit :) men hon hann inte vara här så länge, kanske ½ timme :/ men bättre än ingenting! pratade också med mamma om julfestsklädrena att jag inte hittade något, så hon sa att om vi hinner kanske vi åker in till salo imoron för att se. hade en skjorta från hm som jag tänkte att jag kunde ha och såg på den senast igår, men idag då jag skulle kolla var den inte där mer :( men får se om jag hittar något annat i stan! just nu håller jag på och städar, eller plockar upp lite i rummet. har ennu ena skrivbordet som är proppfullt av kläder.. imoron om jag har tid skall jag torka dam, damsuga och torka golvet + hänga upp andra gardiner som jag just stukit. sista skoldagen imoron och vi slutar halv 3 -.-' tur att vi har hussa ;D hoppas vi inte städar på kemin igen som vi hamnade göra förra veckan, medan fredagens kemigrupper fick spela -.-' och på moddan hoppas jag vi gör något roligt och att vi får ut modersmålsproven ;) elevhandledning är inte så farlig och på hussan hoppas jag vi gör nåågot gott ! engelskan sku vi kanske göra något annat. eller sista timmen, alltså på hussan så är det också övning, men borde inte gälla mig eftersom jag inte är med i något. menmen detdär får man se imoron ;p skall fortsätta städa lite och sedan äta tacos. efter det i duschen o sen sova! bloggar mer imoron om jag hinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0