uppsatser

dagen har i stort sätt varit okej. engelskaprovet var lätt men kom på en massa fel efteråt :/ på vågan så visade den grupp jag var i sketch, och det var hemskt :S men nu är det över! enda är att en av de vuxna tyckte den var bra och något att den skulle passa till vågafesten :S sen fick vi också en uppgift om att skriva en uppsats, så nu har jag nog att göra en tid. har religionsuppsatsen att skriva klar till nästa fredag, vågauppgifter, en om sketchen, en om rökning och sedan uppsats om alkohol eller något sådant och uppsatsen måste vara klar tills nästa torsdag :s sedan har vi modersmålsprov i onsdag och en massaa andra läxor. så hinner knappt vara vid datorn mer nu. men skall börja med religionsuppsatsen först eftersom vi har religion imoron och vår lärare blir knappast så glad om man ännu inte börjat. sedan skall jag börja med uppgifterna i vågan. i helgen måste jag läsa på prov också. tack gode gud säger jag för att vi inte har skriftskola i tisdag för då skulle jag inte hinna med allt. imoron skall jag och rida och bästaste Daniela skall kanske rida i vår grupp :D men nu måste jag fara och skriva på uppsatsen och så måste jag städa rummet. bloggar mer sen nångång ;D Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0