:/

är jätteledsen att jag inte bloggat men har verkligen inte orkat! då Alexandra var här övernatt så på natten då vi var ensamma såg vi på film, vi hörde något ljud och trodde det var blåsten. vi hörde det ganska så länge och mitt i allt ringer mamma o säger att det åskar för fullt och då hade vi trott att det blåste ;) vi vakna igår typ 10 å sen måsta hon hem :( senare på dagen var jag och syster ner till bruke, hon skulle ha någo å ville ha mig med och jag hade inget bättre för mig :) där träffade vi sen Sara och Ida. sen kom vi hem kanske 7 och efter det gjorde jag inget. idag vaknade jag lite före 12, skönt att sova länge någon gång också :D sen läste jag kalle anka och var lite vid datorn. efter det for jag till butiken med mamma och sen kom jag hit.
funderar verkligen på att ha bloggpaus, eftersom jag aldrig får några kommentarer och då jag aldrig får kommentarer orkar jag inte blogga :/ så om inte jag fått minst 3-5 kommentarer innan imorgon så då har jag bloggpaus tills det händer. och jag orkar inte sätta in bilder om ingen kommenterar så :/ men nu skall jag göra något annat så Hejdå. kom ihåg att kommentera! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0