idag <3

idag är det då läger :)))))) <33333 igår for jag tidigt och sova enligt mig själv ungefär halv 11 släckte jag lamppan. men had it alls fått sömn ennu 12 fast ja va jättetrött men for iaf och eta en smörgås. sen 1 tidn had ja int ennu heller fått sömn men sen efter de så fick ja nångång ;) kom iaf på att ja knappast fick sömn för att ja va så glad att de e leger ida :DD vakna klockan 8 ida *stolt* länge sen ja vakna så tidit ;P eller ja vakna först 25 före 7 å sen vakna ja igen 8 då..
snart ska ja damsuga, sen i duschen, sen packa de sista och vara lite vid datorn, sen äta mat och sen på läger :DDDD kommer ju int blogga medan ja e på läger men är ju bara över veckoslutet och ni kan ju läsa gamla inlägg :)) men ni kan ju iaf kolla in bloggen ifall där sku finnas nån som har net som vi blir kaveri me så sku man kanski få skriva hastigt där men knappast :P men ni ska också ha de så roligt under veckoslutet, jag kommer iaf ha roligt! <3<3 skriver ennu sen riktigt före jag far eftersom det ennu är lite mindre än 7 timmar innan vi far. men hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0