imrn <3

vaknade ida halv 9. satte mig vid datorn halv 10 ungefär. skall snart klä på mig och sedan kanske damsuga. vi skall ju till kimito idag. nu tänkte jag berätta en sak om igår som hände på kvällen. då jag var liten hade vi en "ludiger" katt, alltså en som had myky päls om man kan sejja de så. men den blev överkörd, vi har haft massor med katter men alla har dött eller blivit överkörda :( min mommo hade också en katt som hette jesper då jag var liten och den var också lite ludiger :))  men iaf så träffa mamma en av sina kompisar i förrgår som had en liten ludiger katt i famnen =) så hon fråga varifrån hon  had köpt den så had de vari i pargas för 50 euro och dom kan kosta upp till 500 euro sånadär ludiga katter. vi har alltid velat ha en ludiger katt sen dess att jesper och vår egen katt for bort. men iaf så hon här i pargas hade nog kattungar där då men dom var gula, precis som jesper men vi vill ha en mörk alltså grå eller svart typ ;) men mamma sa ti hennes kaveri att hon sku sejja ti hon där i pargas att vi vill köpa en mörk katt sen då dom nästa gång får ;) sen igår had mammas kompis ringt ti mamma å sagt att domdär kattungarna int alls va gula utan mörka så nu ska vi kanske skaffa en av kattorna :DDD om vi tar en så får vi den i slutet av juli =)) enda problemet är att då måste vår nuvarande katt bli utekatt för mamma tyckt att vi int kuna ha 2 kattor inne i huse :/ men nu ska de väl gå bra :)) men nu ska ja klä på mig så Hejdå <3 bloggar säkert efter att vi varit till kimito :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0