Sanni <3

Hej, igår va vi ju efter en liiten kattunge :DD vi for nångång 2-halv 3. först var det meningen att jag int sku få ta kaveri me men sen fick jag endå :)) Dani va hos micko så hon kund it komma me :(( men sen fick Alexandra gu komma me :DD först for vi å eta, sen efter katten! :)) tog evigheter där eftersom vi int kund bestämma vilken. vi ville ha 2 men det gick alla andra med på utom mamma :(( men de blev bara 1 :/ efter att vi varit och sökt katten for vi till prisma, hong kong och tarjoustalo. sen kom vi hem kanski 10. vi bestämd med syster att den ska heta Sanni :) Abi va helt mega rädd igår och imorse för Sanni men sen våga den nu fram ;) inatt sovd jag med syster eftersom Sanni skall sova nere nu 2 veckor innan syster far till Ekenäs. imorse vakna jag nångång 11. sen var jag vid datan och med Sanni såklart :)) sen 5-6 tiden kom Dani hit eftersom hon far på läger i månda så kom hon för att se på Sanni :) vi spela Skip-bo, lite monopol, var med sanni och Abi, sjöng singstar och prata. sen for hon kanske halv 10 ;).. sen dess ha ja it gjort någå..
men nu till vad jag shoppa igår:
monopol 44,95€- prisma
sockor 4€- tarjoustalo
rutig långärmadskjorta 29,95€- tarjoustalo
t-skjorta 10€- tarjoustalo
kattgodis 2€- tarjoustalo
borde vara allt men lovar ingt. men som ni ser kosta allt ganska myky :/ jag brukar vara jättesnål men igår va ja nog it de :) bilder kommer senare eller bara på långärmadeskjortan och t-skjortan..
imrn skall jag städa tror jag. men nu måste jag fara och se vad Sanni gör.. Hejdå

Kommentarer
Postat av: elin

vill å ha en till katt :')

2010-08-01 @ 21:44:53
URL: http://elinpuss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0