ensam

Hej, igår sen så var vi nu bara vid datorn. sen halv 4 ungefär på natten så for vi och sova. fast jag somnade 4-5 tiden först-.- och så vaknade jag 10 och alexandra gu vaknade halv 11. vi hann bara vara lite vid datorerna och sen måste hon hem så hennes mamma var riktigt just efter hon. vi hade inte ens klätt på oss och ingenting ;) men nu skall jag äta morgonmål, sedan klä på mig och sedan bädda bort och sådant. vi hade iaf helt jätteroligt :)) Alexandra hon ramlade t.o.m för att vi had så roligt och hon sprang så ramla hon så vi flabba så att vi fick sjukt i magen och måste fara på wc :D sen så då vi skulle vispa grädde till kladdkakan vi laga så föll visplarna i grädden då Alexandra sku vispa så vi låg på golvet och flabba ihjäl oss :)) sen så skratta vi så mycket att hon spotta i misstag någå svart under öga till mig :P och som sagt så började vi ju flabba direkt då hon kom och det gjorde vi nästan hela tiden :D nejj, nu far jag och äta morgonmål! Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0