.

igår på kvällen kom jag o tänka på hur kiva de va förr. då hade jag en bästa kompis eller egentligen 2 men nu har jag ingen bästa kompis utan bara vanliga kompisar, eller visst med endel har jag roligare än med andra men inte så som förr.

jag kommer så bra ihåg med den ena så vi skaffade t.o.m en "bästissång" som gick ut på att vi sku vara bästa vänner hela livet, men tror ni det höll? nej. vi var på kryssning tillsammans och hade det roligt och vi frågade mycket övernatt. jag kommer helt jättebra ihåg då en bil hade stannat en och det varnades om det i skolan och mamma skulle någonstans då så jag skulle vara hos mommo men efter skolan kom jag till dig och sedan följde du mej en bit och sedan vågade knappt någon gå dit man sku. sen kommer jag även ihåg då vi åka pulkka efter då din brorsa körd pv.. kommer ihåg en gång då jag kom till dig övernatt, vi for på dagen till butiken och köpte godis å chips å sånt för kanske 15 euro å gömde det sen i ditt skåp ;) vi har många knasiga foton tisammans. vi bruka ofta fota tisammans, kommer så bra ihåg då vi en gång var på baksidan av vårt hus och du låg i ett eitergaddsbo.. och då vi brukade spela in konstiga videon tisammans och hoppa från sängen å fota tilika :) då vi åkte linbana i skolan och du tänkte ramla av. då vi var på baltic jazz tisammans. kommer ihåg då jag, du, syrran och hennes kaveri var till ölmos med cyklar och då vi skulle hem var det en orm vid din cykel å sen gick syrran o tog bort din cykel därifrån å sen börja du, syrran o hennes kaveri kasta stenar på ormen så ti sist kom den efter :) det var roligt då när vi ennu var kompisar, nu är vi inte det mera och jag saknar det jättemycket!

och med den andra träffades vi redan som små. vi blev redan då bra kompisar. du var ofta till mej och vi körde mönki som någå värre galningar och hade som någon sorts bilskola xD  å då vi hade pulkka efter mönkin å ena satt i pulkkan å andra körd å den som satt i pulkkan bara flög av :D vi bruka ligga på golve å skratta ihjäl oss å fota tilika. kommer ihåg då vi sovde i tält hos dej på er backa.. då vi var på apan anders tror jag det var men iaf var det ifjol eller året före så var vi på någon konsert på balticen och vi tänkte först int våga gå dit men sen våga vi nu. då vi var till kasnäs och simma, ölmos o simma.. kommer ihåg då vi var till stan med buss med syrran å hennes kaveri, minns de som igår. allt såntdär ha suddats bort nu. kommer ihåg en massa till men som jag inte orkar räkna opp! vi var kompisar enda ti sexan, sen jag börja högstadiet har vi inte setts.. saknar den tiden jättemyky!
okej, ingen kommer säkert läsa dehär men ville bara skriva av mej.. saknar denhär tiden! men nu ska ja nog gå och sova tror jag. men där fick ni veta om 2 av mina gamla kaverin.

Kommentarer
Postat av: anonym

var den första du skrev om Elin H? (:

2010-06-18 @ 10:18:56
Postat av: jennifer

oo så synd :------( Jag gissar att de du skrev va om Elin hellberg !

2010-06-18 @ 22:29:18
URL: http://lovejennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0