förlåt..

.. att jag inte bloggat, har nog varit på datan men inte orkat blogga :/ men iaf så på torsdan så var vi på ringträning. jag och alexandra och sen våra hundar + 2 andra sku vara störningshundar. sen så skämd abi ut mej lite också, men de ska vi int ta opp någå mer! ;) sen på fredan så var jag bara hemma, städade lite i rummet och så. på lördan så var det då kärramarknad. sålde ju potatis med Micaela. sen kom hon till mig :) sen for hon nog hem och senare kom hon till mig igen :D fick nästan femtio euro för att jag sålde potatis :D så nu har jag ganska myckt pengar igen :) sen på söndan (igår) så var jag bara hemma, var på datan och städade lite. och idag (måndag) har jag inte gjort så mycket. iaf så har jag chattat typ varje dag med Alexandra men idag for hon på lägr men kommer hem imrn så :D nu är det 1 vecka och 4 dagar. fast det kommer inte ta så jättelänge innan det är här tror jag, alltså med det menar jag att tiden kommer gå ganska snabbt tror jag :) eftersom 1 dag går till att packa. 1 dag till att fara åtminstone till kimito efter ridvantar + att jag är säkert med Abile samma dag ganska mycket =) 1-3 dagar att storstäda rummet om jag orkar, men iaf 1 dag till att städa opp det utan att slänga något typ. 1 dag skall jag försöka få mamma övertalad att hämta in mig till stan. 1 dag är det midsommar, fast i o för sej så kommer den knappast gå så snabbt. så om allt dedär händer så e de redan en vecka o sen bara 4 dagr kvar. =) längtar iaf myycket! har fått veta att det är morgonmål halv 8 och skall vara tyst kl. 10, jag och alexandra som had planerat att vara oppe länge, men inte skall det hindra oss inte ;) oj, glömde sejja till vad det där var men det är till ridlägret :D men nu skall jag börja klä på mig och sedan gå efter posten om jag ork och om mamma inte hinner före ;P men bloggar mer sen men orkar inte blogga sååå mycket nu då det är sommarlov men ett inlägg nu och då får ni nog! + att ni kommer säkert få myyycket bilder från Högsåra sen! :) Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0