frisk igen typ ;)

vaknade på morgon av att jag mådde illa och hade ont i magen :/ nå jag tänkte att jag vilar en stund att de far säkert om. men nejj, inte att de sku ge sig. sen for jag på vessan och så  spydde jag bara gult :(. så jag tänkte att jag äter lite och tar en burana. det tog säkert 5 min att få en bit smörgås tuggad innan jag sku börja på följande tugga. jag hann bara tugga 1 bit smörgås så spydd jag opp de :( bodde typ på vessan från 10-11 tiden enda ti klockan 3. jag spydde iaf några ggr. då mamma kom hem så lagade hon havregrynsgröt ti mig som jag sku äta. då jag åt började jag må illa igen men spydde inte :) men jag vila på vessan ifall jag sku börja spy. sen efter kanske 1-2 timmar då jag vaknade så mådde jag hur bra som helst igen:) sen dess har jag inte mått dåligt eller haft ont i magen :D vi skulle ha farit till kimito idag men det orka inte jag med så vi far imrn eller i onsdag istället till kimito, skall ju bara ha ett par ridvantar och så skall mamma till apoteket. imrn eller idag skall jag sätta alla kläder som är smutsiga och som jag skall ha med till lägret så sådant skall i byke idag eller imrn. mamma skall också hinna sy min dragkjed till rocken innan lägret också. imrn vet jag inte vad jag skall göra riktigt. vi far kanske ti kimito då. sen så skall jag om jag ork fara på långlänk med abile, eftersom det är typ sista gången före lägret för jag kommer säkert bara gå med henne runt vår extra väg ;) men det beror på om jag ork imrn fast hon skulle verkligen behöva det! men får somsagt se hur det blir. sen på onsdagen far vi då kanske till kimito om vi inte far imrn och så skall jag plocka fram alla saker och på torsdagen packa :) men nu skall jag fara så hejdå :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0