midsommar!

idag är det ju midsommar ;) så glad midsommar alla :) har bara varit hemma. först vaknade jag klockan 9 ungefär. jag var lite på datorn, sen diskade jag. efter att jag diskat for jag ut och köra scooter. sen åt jag mat, vi hade biff som vi grillat, nypotatis och knackkorv :) riktigt gott var det och perfekt midsommarmat. vad brukar ni äta på midsommaren? :) efter maten gick jag ut och gå runt en extra väg som är runt vårt och våra grannar, var perfekt sträcka efter maten och jag gick ganska raskt eftersom det regnade tilika. då jag kom in städade jag rummet lite och mamma damsugade så att det är lite städigare imrn då Alexandra kommer. efter städningen for jag i duschen och sen satte jag mig framför datorn och spelade lite ;) efter det klädde jag på mig och började jag blogga! nu skall mamma snart i duschen och efter det far vi till en av hennes kompisar och önskar henne glad midsommar och så grillar vi kanske =) sen far vi till en av mammas jobbankaverin och tillbringar kvällen där. visst, jag har inga kompsiar där eftersom dom är 2 vuxna människor och har en annan också där som jag känner lite smått. men jag tar med några filmer och kanske en bok att läsa och kanske sims om jag orkar, så skall väl klara mig ;P imrn vill jag sova läänge eftersom jag och Alexandra kommer vara ganska så länge uppe tror jag. vi skall bestämma tiden mera imrn och så. sen skall vi tillbringa kvällen med att flabba och se på film! hoppas hon blir här ganska länge på söndagen också! men roligt skall vi ha :D men nu kommer jag inte på något mer att fråga så skall väl börja fara :) skall kanske ha en liten tävling om jag kommer på något. så skall fundera ut den nu före vi far! ;) men hej så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0