nu ordentligt!

Hej, nu har jag ungefär 1 timme tid innan jag skall göra nästa sak. så jag tänkte att jag bra hinner blogga! iaf igår så såg jag på 2 filmer. ena had jag sitt förrut :) men iaf så idag vaknade jag redan 7 eftersom min syster kom och väckte mig då hon for på jobb -.- men sen nångång halv 10 kom jag på datan. chattade lite med Alexandra men sen måste hon fara :/ iaf så bestämde vi att vi skulle fråga någon dag så att hon kommer hit :) vi skall se en av filmerna jag såg igår, annars om det inte passar skall jag ta med filmen till lägret :) och så ska vi förstås prata och flabba (flabba e samma sak som att skratta jättemycket). sen då jag had chatta med henne så chattade jag med Andrea. sen for jag och tömde diskmaskinen, fyllde den och diskade lite för hand. snart skall jag klä på mig, sedan bara mamma kommer skall jag först damsuga systers rum som hon bade om (hon lovade också att jag skulle få lite pengar(: ) och efter att jag gjort det skall jag klippa gräset. bara det är klippt så hämtar mamma mig på ringträning ikväll, dit även Alexandra kommer. men nu skall ni få veta vad jag har att göra förrän lägret:
idag: damsuga systers rum, klippa gräset, ringträning
imrn (fredag: midsommar
lördag: inget planerat
söndag: inget planerat
måndag: inget planerat
tisdag: inget planerat
onsdag: antagligen packa eller så gör jag så att jag plockar fram allt då :)
torsdag: kolla att jag har allt framplockat eller packat :)
fredag: var med Abile på dagen, antagligen kolla än en gång att jag har allt packat och sen med femmans färja till Högsåra på läget :)) <3<3<3 kommer bli bäst!
och sen så skall Daniela antagligen hit en dag tror jag vi bestämde under nästa vecka så då går 1 dag, 1 dag kommer ju Alexandra hit och 1 dag skall vi till kimito för att köpa ridvantar ;) så där går ju redan 3 dagar åt och sen är det ju bara 1 dag kvar :DD fast nu kommer man på något att göra! i värsta fall vara vid datorn. men skriver säkert något inlägg ännu före lägret :) Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0