packa

igår hade jag ju bestämt mig att gå tidigt och sova men for endå klockan 2 först :/ hade klockan på att ringa klocan 8 men steg upp först halv 1 :/ men skall försöka bättre idag! iaf så jag har varit lite ute i solen och läst julia som kom på posten idag. chattade också lite med Alexandra och då sa hon att hon hade packat nästan allt till lägret redan :O jag har inte packat något ennu! skall nog börja ta fram alla kläder och så eftersom jag har fullt upp imrn. skall snart diska och sen skall jag börja se vad jag tar med till lägret. har ennu ett 2 par mjukisbyxor och ett par shorts som skall tvättas innan lägret men det får mamma sköta ;) och just nu är en t-skjorta och en topp i bykmaskinen. imrn skall vi till kimito och där kan det nog ta en bra stund. först imrn då jag vaknar sätter jag mig säkert lite framför datorn och sen skall jag damsuga före mamma slutar jobbet. hon kommer ca 1 tiden. hon kommer bara hem efter mig och sen far vi antagligen efter hennes kompis och så far vi till kimito. i kimito skall vi till kepa (en bokhandel), agrimarket efter ett par ridvantar, apoteket, k-market så att jag får lite godis och dricka med till lägret, banken och kanske nånstans sen ennu ;) så som ni ser så blir vi säkert ganska länge. sen då vi kommer därifrån packar jag ennu lite till lägret. och så skall jag ut och gå med abile eftersom jag inte hunnit idag :/ skall också städa lite i rummet så att det är fräschare när jag kommer hem :) nejj, nu skall jag gå och diska.
förresten, till veckans blogg tävling är det bara 3 som anmält sig så ni får anmäla er ennu under lägret och så. men nu skall jag fara så hejdå :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0