scooter

idag var det konfirmation men jag orka int fara me för sku endå int ha haft nån ti vara me :/ men iaf så ja va hemma såmedan. var då på datan. förresten imorse före konfirmationen så var syrran och grävde någå i mina skåp så ja steg opp från sängen med racerfart å de bara braka till men ingenting hdae farit, sen skulle jag sätta mig i sängen igen och då braka sängen. medan jag var ensam hemma städade jag godisskåpet som var helt proppfullt me godis och nu är det typ tomt :O sen efter konfirmationen så laga pappa sängen ;) sen så ville han se hur jag kör scooter, nå jag körde först ett varv med pappatunturi å sen körde jag flera varv med scootern.. gud vad det var roligt :D sen kom ja in på datan.. å just va ja igen ut o köra :D ska köra imrn å tisda också för syrran skall först på jobb i onsdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0