torsda

skriver kort om gårdagen. iaf så moddan va inget speciellt. matten så had vi ti läxa att komma på den vackraste platsen så sen på timmen berätta alla vackraste å sen så sa vår mattelärare att vi sku ta skorna på oss å samlas ute. så sen gick vi dit han tyckt de va vackrast å sen kom vi ner vid kompis (en butik) å så sa han att vi sku vänta där vid trappan å så for han in å sen så kom han ut å sa att vi fick fara å välja glass så vi blev bjudna på de :D å sen händ de inte så mycket mer under skoldagen. då jag kom hem böt jag bara hastigt om och sen for jag och rida. vi skulle först bara vara 4 stycken men sen kom 3 till.. men iaf så had Jill camu, jag had Gb igen <3, christa had santtu, cissi had bambi, sofia had Reino <3, Sandra had Ginger <3 och Maija had daisy. på timman var det jätteroligt! kati tyckt att gb inte had vari lika slö som alla andra och att jag hade varit duktig, alltid lika roligt med beröm :D sen efter ridningen fick ja vänta ganska länge på mamma å sen kom ja hem o byta om å eta. sen for ja ner ti bruke på ringträning me Abile. eller vi for ner ti halv 7 å de börja 7 men vi had bestämt träff med en så att våra hundar skulle få leka men vi for sen istället och gå runt ettan.efter ringträningen fick jag igen vänta jättelänge :/ sen då ja kom hem va ja lite på datan å sen for ja i duschen o sen o sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0