-.-

orkar inte berätta om höstdagarna något mer just nu, gör det senare eftersom jag är väldigt sur och arg just nu!! nu skall jag berätta varför jag är sur och arg. jag fick just reda på av dani att vi skall rida i deras grupp i freda och den börjar halv 4 vilket betyder att man skall vara där 3. jag slutar halv och är hemma 3 så jag hinner inte dit, mamma är i åbo med syster, jag måste fara o rida på en annan dag och på torsdagen är det fysikprov så inte på onsdagen, fredagen är det hissaprov så inte på torsdagen och fredagen går inte, måndag sku gå bra för mig men det är ju typ försent nu och tisdagen är bara proffsgrupper vilket betyder att jag inte har någon dag jag kan fara o rida på och jaa är stressad och arg. fia har inte heller sagt något till mig att vi skall rida i dani o doms grupp så sku int hon ha sagt de sku jag ju automatiskt ha fari till min vanliga tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0