finskaprov

har haft finskaprov idag och jösses det var svårt! påriktigt, fattade ingenting och kunde ingenting. vi var också bara några i skolan idag, över hälften var ju typ borta. i grupperna alltså finska, matematik och engelska var vi typ 8 bara. och i klassen var vi typ 13 kanske. det var också julcafe idag i skolan men jag köpte inte något. skoldagen gick i stort sätt ganska så snabbt. imrn är det en ganska lätt dag och efter det o rida <3. enda felet är att jag är säker på att jag har Daisy som jag inte alls vill ! men detdär får vi se imrn. glömde kanske berätta igår att det har kommit massor med snö här. men nu måste jag kolla igenom alla läxor. vi har modersmål att skriva + att läsa i boken och jag har inte alls läst dit man skall som vi skall ha läst över 100 sidor tills imrn och jag är på typ 80 så. sedan har vi inte så mycket mer men jag måste laga hälsokunskapsläxan eftersom jag inte gjorde förra veckans uppgift. men nu skall jag göra läxorna och sådant ;) Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0