Lilla jul

japp, idag är det då lilla jul, så glad lilla jul alla :D igår gick dagen rätt snabbt och var ganska bra :) i skolan hände inte så mycket. i skolan fick jag veta att jag sku ha Daisy på ridningen och jag blev sur. iaf efter skolan for jag och rida. jag hade då Daisy, jill had santtu, wilma gb, amelie skrutte, melanie ginger och jasmina camu. daisy hade vadd i öronen eftersom hon är rädd för ljud och far då iväg och på vintern är det ju mycket ljud. iaf så hade daisy ledare timmen före. då jag red daisy var hon jättesnäll. då hon är så som hon var igår tycker jag om att rida henne :) hon är snäll tkr jag då hon har vadd i öronen och då hon har ledare timmen före! hon hade jättekiva galopp också ;) nu har jag hon bara 1 gång till och hoppas hon är lika då. efter ridningen var jag jättetrött så for redan o sova där vid halv 12 tiden. idag vaknade jag halv 11 tiden typ. sen for jag o mamma till butiken. efter det har jag bara suttit här. men nu skall jaf fara så Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0