lördag

sorry att jag inte bloggat men internet har inte funkat. iaf onsdagen var jag på teater, alla spelade riktigt bra ! och så läste jag på prov, internet funkade då men jag hann inte blogga. torsdagen läste jag på prov för det mesta eftersom internet inte funkade. fysikrpovet var ganska svårtt ! fredagen hade vi historiaprov och det var svårt! sen på kvällen for jag till Daniela :D <3 vi skrattade, pratade om hästar och spelade nintendo. idag vaknade vi typ halv 11. vi spelade igen, var vid datorn och skrattade. mittiallt börja Daniela prata om mesar. hon gapskratta tillika och så sa jag: vem e mest mes i vår släkt?

Dani: jaag (gapskratta tillika)

jag: de märks

och sen så fråga hon vad jag hade sagt och då jag sa det så sa hon att hon hade hört att jag frågade vem som var bäst xD vi gapskratta jättelänge till det. sen fråga jag: e int mes en fågel också? och Dani o jag börja gapskratta och sen så gapskratta vi så i säkert en halvtimme och hennes föräldrar börja liite undra ti vad vi skratta :D men megaroligt had vi iaf ;D <3 kom hem någongång 5 tiden ;) har just installerat pappas nettitikku eftersom nätet inte fungerar men mamma skall upp ti kimito i måndag med det så att vi får det o funka igen ! så kommer säkert börja blogga normalt då. men nu skall jag göra något annat så Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0