sluta blogga?

sorry att jag inte bloggat men har inte hunnit och orkat. på måndagen var hussan riktigt ok, vi fick också veta vad vi had i religionsprovet, hade något med 7, är inte sådär hemskt nöjd eftersom jag hade 9½ förra året så men det får väl duga, allt över 7 är ju egentligen bra så :') tisdagen fick vi ut våra historiaprov, läraren sade att vi har ungefär 6 stycken underkända och jag kände mig träffad men som tur är så hade jag inte underkänt, hade en 6 men bättre än underkänt och vårt medeltal var 6 ;) på gymnastiken skulle vi ha volleyboll men vi hade det typ inte alls eftersom vi tränade muskler och sen blev alla så ivriga med det så vi skall ha cirkelträning nästa gång så att man har sjukt i musklerna sen resten av veckan -.-' men sen berätta vår gymnastiklärare några sätt att bli smalare på :D sen efter skolan var det skriba -.- vi gick igenom det tredje budordet, skrev om hur vi ville att en kompis skall vara och sen grillade vi korv :D vi har alltid chill på skribatimmarna ;-) efter skriban for jag till mommo och säga grattis eftersom hon fyllde år. sedan kom jag hem och städade rummet, var vid datorn lite och kollade igenom matteprovet. idag hade vi då matematikprovet. var ganska lätt tycker jag, fast jag har säkert failat mycket :p något annat hände inte i skolan. då jag kom hem var det typ värsta snöstormen. då vi slutade skolan så sku jag gå ut och vänta på bussen. utanför åttornas och niornas dörr så är det en låång rad med fönster och då jag gick där så halkade jag och flög ikull :s det var helt jättenolot! + att där stod en massa schakk inne i skolan :/ då jag kom hem gjorde jag modersmålen till fredagen och snart skall jag göra vågaläxan och läsa till finskaprovet. vi har det imrn. på vågan skall vi egentligen visa vår teater men typ hälften av klassen är borta och spelar innebandy. usch, jag känner mig sjuk. jag fryser men har jättevarmt om kinderna :s men feber har jag inte heller. har mått konstit länge nu.. idag också på biologin då vi såg en film som vi som gått i ytterkulla har sett så den var en aning tråkig men jag höll iaf på att somna under timmen. men nu måste jag öva på prov så Hejdå :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0