stressad !

just nu är jag jättestressad för jag borde göra en massa saker. skolan har i stort sett varit okej ! imrn under skoldagen skall vi till ytterkulla, min gamla skola ;) på någå som heter attitydrännan, ingen aning om vad det är. men vi går iaf senare till maten vilket betyder att vi också missar en del av gymnastiken och då har vi knappast orientering eftersom det tar ganska länge och sen så är det innebandyträning sista timmen och det är bara typ 4 stycken från vår grupp som inte är med där så då får vi kanske titta på om vi har tur :) men nu skall ni få se vad jag borde göra :

- läsa på kemiprovet

- laga på vågauppgiften, men fattar noll

- läsa på läxor

- fråga om någon vet vad vi har på gymnastiken imrn

- städa rummet

osv... som ni ser är det en hel del men istället sitter jag här. idag då jag var till bruke skrämde christa mig. hon skickade via meddelande "du har mas" så jag ringde till henne och fråga om fia redan skrivit onsdagens lista och då trodde hon att jag skulle rida idag men det är ju alexandra gu. så hon har mas, wilma skrutte, amelie gb och melanie santtu. men nu måste jag laga läxor och öva på prov ! men imrn kommer jag kanske inte att blogga eftersom jag måste öva på prov. så bloggar kanske i onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0