tisdag

har väl varit en helt okej skoldag igen. gymnastiken var tung, men det var ändå bra att träna muskler :) i skolan fick vi veta vad vi hade o finskaproven, var säker på att jag skulle ha högst 7 eftersom provet var jättesvårt, men jag hade 8- och det är jag jättenöjd med :) hoppas vi får ut matematikproven imrn och att jag fått bra i det! något annat hände nog inte tror jag. efter skolan hamnade jag gå hem, kallt var det med! då jag kom hem kände jag inte mina ben, ansiktet frös jag om, men mest benen. jag tänkte att ni skulle få en liten lista på vad jag skall göra denna vecka:

Tisdag (idag): läsa på prov, skriva på religionsuppsatsen om jag hinner

onsdag: skola (prov), läsa på prov, skriva på religionsuppsatsen om jag hinner

torsdag: skola (prov), skriva på religionsuppsatsen, städa

fredag: skola, ridning

japp, detdär var veckans planer. känner mig sjuk just nu, men har inte feber.. men nu måste jag läsa på prov om jag vill ha godkänt. men bloggar mer imrn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0