tisdag

sorry att jag inte har bloggat men har inte hunnit och inte orkat. höstdagarna var iaf jätterolit :D jag far kanske i nästa år igen om jag får någon med mig :) på fredagen då vi kom fram till rummet var det jättevarmt så vi hade fönstret uppe under hela natten och jag låg rakt under fönstret så jag låg där o frös jättemycket :/ vi hade rummet högst upp, fjärde våningen så lite motion fick man nog :) verkstäderna var jätteroliga :D tyvärr har jag inga bilder från höstdagarna :/ igår, måndag hände väl inget speciellt. vi fick ut kemiproven och jag är jättenöjd med mitt vitsord eftersom jag hade 9+ :DD efter skolan sov jag några timmar :) idag på gymnastiken var det snöstorm och vi måsta vara ute o orientera -.-' sen efter skolan var det ännu skriftskola -.-' men sen kom jag hem iaf. jessus det är kallt ute, kunde inte ens röra mina fingrar idag :s snart ska jag iaf göra mina läxor och sen måste jag öva lite på prov :/ imrn skall jag kanske på teater :) i fredag kan jag ju inte fara o rida så jag skall nästa vecka på fredagen och rida 2 timmar efter varann :DD vet inte om det är timman före eller efter min vanliga. men ena timmen har jag säkert Gb <3 o andra säkert daisy -.- men nu måste jag göra läxor så Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0