torsdag

sorry att jag inte bloggat men nätet har inte funkat, mamma var nog upp på tisdag och dom sa att allt var i skick men inte funka de men idag fick dom de o funka :DD men ja berättar snabbt om veckan:

måndag: i skolan på hussan bakade vi bulla och så lagade vi fiskpinnar. hemma läste jag lite på prov, sovde

tisdag: på gymnastiken hade vi volleyboll, riktigt roligt :) hemma läste jag lite på prov och sovde

onsdag: läste lite på prov och så var jag till bruke en sväng.

torsdag: i skolan var det någå vänelevsprogram, temat var musik och alla i klassen skulle göra något. jag hamnade i den gruppen där man skulle gissa kändisen. där var gissa kändisen, dansa, sjunga, gissa låten osv... sen spelade 3 läraren där o så had en av dom spicegirls ti idol så sen had några andra läraren klätt ut sig till spicegirls och då fick man nog skratta lite faktiskt. :) mer hände väl inte under programmet tror jag. iaf så fick vi också veta vår fysikprovsvitsord och jag är mycket nöjd med mitt eftersom jag had 9+. det var flera som hade 10 och sämsta var 6½ och vår lärare var nöjd med vitsorden. efter skolan gick jag hem. blev trött på en/några personer idag efter skolan! hur ork man liksom!?! va ha ja gjort ti dej/er? iaf har bara suttit framför datorn sen jag kom hem eftersom nätet börja funka. ska snart ta itu med provet som vi har imrn -.- sen borde jag också läsa 10 sidor i en bok som vi läser i klassen. hoppas vi får ut historiaproven imrn fast jag vill endå inte ha ut det för jag har påkänn att det har gått mycket dåligt! imrn kommer bloggande vara lite eftersom jag far först till skolan, direkt efter skolan kommer jag bara hem o byter om eller så far vi direkt upp till kimito, där rider jag 2 timmar och slutar halv 6 rida. sen halv 7 typ e jag hemma. och då är jag säkert ganska så trött. lördagen och söndagen har jag ennu ingen aning om. men nu måste jag läsa på prov och i boken. bloggar mer sen någongång. hejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0