--> Lappland :D

idag har jag inte gjort något. packat, varit till butiken osv.. nu är allt färdigpackat och jag är klar. kasnäs och hitis-rosala borna har redan startat. halv 8 är det start från bruke och sen far jag till busshållsplatsen å sen ti lappland :D så kommer inte blogga nu förrän i nästa fredag! har jättemycket saker med, 1 stoor väska, 1 plastkass och sen 1 kass att ha in i bussen :) skall sitta med Linda :) men nu skall jag äta något eftersom jag är vrålhungrig och vi får morgonmål någon gång 6-7 tiden tror jag det var. men ha det bra :D skall försöka ha det så roligt som möjligt, skratta kommer vi säkert mycket eftersom vi har den bästa klassen :D men nu skall jag fara och äta sen far vi så småningom till busshållsplatsen :) Hejdå, bloggar då vi kommer hem :D

Kommentarer
Postat av: josefin

Ha det bäst i lappland :) Kram <3

2010-09-19 @ 10:37:08
URL: http://yossah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0