25.9

igår gjorde jag inte mycket annat än att jag var o rida. någon timme före ridningen så skickade en massa människor till mig att en som hade varit och rida dagen före hade ramlat av Ginger och brytit benet.. men sen någon timme efter ridningen läste jag att hon inte alls hade brytit benet. iaf så jag red Ginger <3, Jill red Camu <3, Wilma red Gb <3 och Melanie red Santtu. Vi hade dressyr. vi skulle testa riktig dressyr, vi hade att man skulle trava och sen mellan två märken skulle man göra halt direkt från trav och sen igen direkt till trav efteråt. sen gjorde vi också så att man skulle börja galoppera på mitten av kortsidan och sen i mitten av långsidan göra en stor mittvolt och sen galoppera ända tills mitten av kortsidan på andra sidan än var man började. det gick helt bra för oss alla ;D i måndag är det tävlingar i pegasus, dressyr.. funderade på att fara först men sen anmälde jag mig inte och nu ångrar jag mig lite att jag inte anmälde :/ efter ridningen gjorde jag inget.

idag vaknade jag först någon gång halv 8 och sen halv 10. skall snart klä på mig och sen funderar jag på att fara och sälja jultidningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0