Lappland!

ida va ja först i skolan, vi fotades hela 8:an o vi fick int ens veta någå på förhand :/ efter skolan kom ja hem. sen for vi å rida :D jag red Ginger <3, Jill red Camu <3, Melanie red Santtu, Amelie red Daisy och sen red Fia med oss och hon red Bambi <3. Först var vi ut i terräng, vi skrittade till brusaby :) och det ösregnade men det struntade vi i :D sen då vi kom tillbaka så hade vi 15 minuter kvar ennu och då for vi in till manegen och trava lite och sen galoppera vi en gång :)) nästa gång är det dressyr och då har jag ginger :D då jag kom hem från ridningen kom jag först och kolla datan. sen försökte jag packa lite men det blev inte till så mycket xD men sen packa ja nu lite men hamna riva ut allt för att en juttu från fönen had lossna -.- men nu e allt inpackat igen :) har bara toalettväskan och regnrocken kvar typ. sen stövlar och vandringskängorna förstås. har en hel del med mej. idag fick vi förresten veta med vem vi skall sova och jag fick en av dom jag önskat :D eller man fick önska 2 så jag önskade Patricia och Astrid. jag blev och sova med Patricia, Janina T och Linda :) men nu ska jag göra något annat. tror jag skall gå i duschen så småningom och sen städa lite, efter det går jag och sover o sen sover jag läänge imrn :) efter att jag vaknat någongång så far vi till butiken, har ennu några saker att köpa. men nu skall jag fara, bloggar åtminstone 1 inlägg ennu före jag far :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0