måndag.

idag har det varit en sådär ganska jobbig dag, helt ok endå förutom en sak -.- först hade vi kemi, elevhandledning, modersmål, engelska och två timmar hussa. endast hussan var rolig typ förutom en sak! :/ då jag kom hem kollade jag facebook. sen for jag och sälja jultidningar till fammo :) skulle visa foton från Lappland också men det hann vi inte med idag så skall någon annan dag fara o göra det! ;) sen då jag kom hem så for jag och vila eftersom jag var megatrött och sen somna jag någongång 6 tiden.. sovde tills klockan var lite över 9 och först då jag vaknade trodde jag det var mitt på natten och sen då jag kollade på klockan i köket så var den lite över nio och jag trodde det var på morgonen och att jag blivit försenad till skolan och sen först då jag kollade mobilen märkte jag att det var lite över nio på kvällen ;)).. sen läste jag lite på läxor och nu måste jag snabbt i duschen innan jag far o sova igen.. men bloggar kanske mer imrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0